Nak JUal Barang Korang...

Salam...


Mulai Jumaat ni, saya akan buka tapak kat MidTown Kuantan kat area benteng tu...
Saya amik lesen untuk kraftangan dan aksesori..


Nanti nak letak:
- brg2 Asma's Felting Box
- Ukiran kayu yang pakcik saya buat


Ada sorang kakak tu nak letak sabun handmade...
Sorang lagi nk letak card handmade...
Tapi mereka belom confirm....


Saya nak cari lagi barang2 handmade untuk letak kat tapak tu... 
Tak kesah la byk, atau sikit... 
Yang penting ia nampak berbeza dan boleh buat manusia yg lalu lalang terpaku dek kejelitaan handmade items korang tu...
Jika korang ada items yg camtu dan berminat nk letak kat sini, sila email saya k.. 
KAlo boleh tnjuk sample gambar... 


Saya nak kawal jenis2 barang, so kalo items yg sama dah banyak, saya kene tolak la...
Tapi, dun worry sbb tapak tu every week...
KAlo minggu ni dh penuh, InsyaAllah minggu depan boleh masuk lagi...


Kos semua korang tanggung, saya cuma dapat komisen atas barang2 yg terjual...
Barang tak terjual, saya akan pulangkan balik atau kita leh kaw-tim kemudian...
Asalkan barang2 tu kecik2, comel, ringan, dan tak mahal sgt...
DAn wajib handmade tau... Jangan tiba2 ada label MAde in CHina... TAkmo2!


Barangan makanan dan pakaian tak boleh sebab lesen saya kategori aksesori...
Dan saya dah tulis barang saya semua kraftangan...


Tapi kalo ada yg buat brooch, anting2 atau gelang; boleh gak nk letak...
Korang adjust biar items tu nampak unik2 sket...


Jika berminat, email saya k...
- asema84@gmail.com


Wassalam....



4 Ulasan

  1. Salam Asema,
    Saya Rodzila dari Pekan..
    Berminat la nak letak barang2 handmade saya ni...
    seperti di sini http://ummisewingroom.blogspot.com/p/ready-stock.html
    brooch, snap clip dan mungkin juga tote yang kecik2..
    boleh tak?
    0199354665

    BalasPadam
  2. Boleh..
    Kos pos ditanggu sepenuhnya oleh awak. Kalo komisen tinggi, kos hantar barang yg tak tejual saya boleh tanggung...


    Jap lg sy msg k...
    TQ..
    >_<

    BalasPadam
  3. haha wah..tambah cawangan..ekeke teruskan!!

    BalasPadam
  4. As Salam..

    saya baru bukak blog awak, sampai bila awak bukak tapak kat situ? sbb saya nak letak barang handmade saya boleh x?brooch handmade 100%..

    email saya kat norshacute@yahoo.com
    ni blog saya http://broochcraft.blogspot.com/

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama