Unidentified Species HP Strap...

Salam...

Jap ek... Nak lap-lap habuk sket... Sian blog ni, tuannya takde kat umah beberapa hari...
Sorry ye, blog...

Kenapa tak update....
1. Buat kerja lain yang mesti diselesaikan dulu a.k.a lebih urgent...
2. Guna byk sgt internet sepanjang bulan lepas sampai dh exceed limit 5GB. So sekarang ni tenet slow tahap siput mengantuk... Nak loading blog pun sempat makan sepinggan nasi dulu. Huhuhu...

Tu je la sebabnya...
Tapi jahit tetap jahit...
Nak tengok saya jahit apa...
Jom...

Apakah ini...
Ntah, saya pun tak tau...
Konon-konon nak wat kucing, tup-tup jadi "Unidentified Species"
Maybe species baru hasil hybrid kot...
Hehehe...

Memang saya tak mahir buat manusia dan haiwan yang ada muka, tangan dan kaki...
Dan saya pun kurang  gemar menghasilkan sesuatu yang berkepala atau bermuka...
Tapi ni la corak yang orang paling suka...
Kalo ada muka, baru la cute...

Saya akan cuba practice lagi supaya lebih terer wat design cenggitu...
Lagipun ustaz pernah kata, simpan patung tu takpe asalkan kita letakkan dia dalam keadaan yg hina...
Jangan simpan di tempat yg lebih tinggi dari kita dan jangan biarkan dalam keadaan tegak...
Jangan juga simpan patung yg besar...
Jadi mungkin patung kecik kat HP dan keychain takpe kot...

Kalo kenyataan saya ni salah, sila betulkan...

Wassalam...

P/S: Saya tau takde orang pun baca blog ni bila tgk soalan saya dalam entry lepas tak mendapat sambutan...
Tapi, takpe la... Saya pun masih baru dlm bidang ni, dan sendiri pun jarang blogwalking akibat kesuntukan masa utk online...
Huhu... Adik beradik ada 6 org, laptop n tenet ada 1.. So, faham2 je la ek...

2 Ulasan

  1. kak asma, betul betul betul
    saya baru faham bila terbaca entri kat sini juga
    http://mama-syafi.blogspot.com/2010/10/haram-meletakkan-patung-perhiasan-di.html

    teruskan berkraftangan kak asma!:D

    BalasPadam
  2. Ha.. kan betul..
    Kdg2 was was gak, tp asalkan tak bina sesuatu yg boleh dumilakan, dh cukup...

    TQ, cicakgirl... Chaiyuk!

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama