Search This Blog

21/09/2010

Kereta dan Sotong Kurita - SIAP!

Salam...

Akhirnya semua order pun dah berjaya disiapkan (maksudnya bulk order yg ni je la)...
Yahooo!!!

Ini la items terakhir utk bulk order ni....
Cekidaut!

Keychain Kereta MyVi...
Wah, ingatkan buat kek tu dah cukup rumit, rupanya buat kereta lagi rumit...
Saya pilih MyVi merah ek...
Special Edition tu....
Huhu...


Octo and Siblings Keychains...

Keychain2 ni pd asalnya nk kidnap yg Anas dan ANis punya jer....
Sbb dorang dh ada beberapa ekor wat maen cikgu2...
Tapi mereka tak benarkan... Kalo nak juga, kena bayar....

Amboi, dah la minta buat mcm2, pastu aku pula kena bayar...
Byk cantek...
Merajuk punya pasal, saya pun buat je yg laen...
Padan muka saya....

Esok InsyaAllah keyring sampai...
Esok pun nk pi amik sticker yg tempah tadi...
Esok gak nk cari kotak...
Esok packing2... Dan kalo sempat leh terus pos...

Seronoks....

Wassalam...

No comments:

Post a Comment